6.06.2013

Dzień 3 - Romantyczna

     No dzisiaj się przynajmniej wyspałam i nie ma poślizgu z wyzwaniami, a nawet zrobiłam kilka prac więcej. Twarożek jest zakochany i w tych wyzwaniach dowalił mi strasznie dużo miłości. Nie lubię tego tematu, bo jakiś taki mało twórczy jest. No bo ile można lepić serduszka, serduszka i serduszka. Właściwie nie mam pomysłu co jeszcze można wymyślić. dzisiaj jakoś dałam radę i zdecydowałam, się na moim zdanie mega romantyczne i ponadczasowe czerwone róże. My z twarożkiem wolimy niebieskie, ale miłość to przede wszystkim czerwień. Robię zdjęcia wieczorem, więc znów jest ich mało. Może w weekend dorobię kilka przy dobrym świetle.

 
NOWE zdjęcie
 

cena 10 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy. Dziękujemy za nie.