1.06.2013

56 Czerwone trampki Convers'y

     Trampeczki zrobione dzięki instrukcji ulubionej modeliniarki Agrafki. Moje dzieło można nazwać raczej tanią podróbką Convers'ów. Cóż, nigdy nie miałam, więc nie mam pojęcia jak one tak z bliska wyglądają, ale mam nadzieję że to coś podobnego :D

     Słonko nie poświeciło dzisiaj dlatego zdjęcia jakieś takie kaszanka. No i obiecany tajemniczy Tadeusz. Teddy jest mały i trochę nieśmiały, dlatego występuje tylko w tle. Otóż Ted jest moim kochanym fikusem i stoi sobie na moim parapecie. Jest mu albo za zimno, albo za ciepło, albo za sucho, albo za mokro, bo cały czas mu żółkną listki. Strasznie się o niego martwię. Mam nadzieję, że z tego wyjdzie. Myślę, że może być trochę zazdrosny o pięć mały doniczek z tajemniczymi nasionkami, które nie chcą za nic w świecie wykiełkować. Skończę już pisanie o Teddy'm i wrzucę w końcu te zdjęcia.


Inne spojrzenie.
Z Tedem w tle.

cena 12 zł

2 komentarze:

  1. Świetne! Bardzo ładnie wyszły ci gwiazdki, moje są jakieś nierówne, bo zdolności do rysowania nie mam :P

    Pozdrów ode mnie Teda ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze motywują nas do dalszej pracy. Dziękujemy za nie.